Přípojka telefonu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 16 16:57:31 CET 2009

To snad v dnesni dobe resi dodavatel (O2) az do domu. Tedy jsem o tom byl
dodnes presvedcen.
A jen tak na okraj jsem vcerejsim dnem zrusil pevnou linku. Mrzi mne to, ale
nikdo na to nevola a platit "vypalne" kolem 4 stovek za to, ze ji mam a
nikdo ji nevidel. Tak to mi prijde trochu drahe.
Jindra Polivka

Dobré odpoledne,
řeším teď budoucí problém, budu si dělat přípojku na telefon do nového
domu. Na hranici pozemku mám v zemi cosi, co bylo označeno cedulkou "O2
pozor kabel". Chci to nějak dostat do domu, kde budu mít max 1-2 linky.
Řeším jaký kabel použít, popř. kde ho koupit?

Uložení kabelu do země, nebo obyč kabel v chráničce.

KPR