RE: Domácí automatizace po stopadesáté

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Únor 16 14:25:07 CET 2009

Jestli to nebude tim, ze RS485 na rozdil od ostatnich zminovanych resi jen fyzickou vrstvu a ostatni je uz na kazdem jak se zaridi. Me napr. u RS485 nevyhovovala nutnost z meho pohledu sloziteho rizeni smeru toku, reseni kolizi a pod a proto jsem nakonec aplikoval synchronni sbernici, ktera je duplexni a z principu resi kolize (jedna se o 1 master a vice slave), smerem od masteru nemuze vzniknout a smerem od slave pri pripadnem vzniku kolize ma prednost slave s vyssi adresou, slave s nizsi adresou si zopakuje svuj ramec v dalsim kole.

JK