Pozar od prodluzovacky

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Únor 16 14:00:34 CET 2009

Nestrašte. Stalo se nedávno s počítačem asi pět let starým. Jeden den byl přenesen do jiné učebny a druhý den ráno jsem na něm začal instalovat potřebný sw. Asi po půl hodině mě mírný smrádek upozornil, že se něco děje.  I přes plastovou skříň bylo uvnitř vidět nějaké světýlko. Honem jsem vytahal všechny kabely, ale vevnitř to svítilo dál. Musím říct, že mě v tu chvíli nenapadlo nic lepšího, než to vynést na chodbu a jako druhý krok jsem uvažoval vyhození z okna. Protože však už mezi tím prohořela bedna, podařilo se mi to sfouknout. Celá záležitost je podivná ve dvou okolnostech. V místě, kde to hořelo, jsou jen konektory pro USB a zvukovku. A pak, že během požáru počítač stále jel. Docela mě ten zážitek vyděsil a tak jsem to doma vyřešil tak, že jsem pořídil prodlužovačku s vypínačem a celé pracoviště tím vypínam. Naivně jsem si myslel, že teď můžu klidně spát.
Král