Pozar od prodluzovacky

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Únor 16 13:39:33 CET 2009

No vida, foto, predpokladam, ze je to foto centra pozaru a ve stavu v jakem
k pozaru doslo, ocouzena pricka te police o tom svedci.
Kam dotycny vystrikal ty dva hasicaky, tohle vypada bud na postupne (pomale)
zaplaveni pozariste dusikem nebo plynnym CO2, voda, pena, prasek i smehovy
CO2
udelaji takovou paseku, ze by jak ferari tak ty helipotvory nezustali na
svem miste, stejne tak by me zajimalo co mu teda shorelo.
Nicmene asi souhlasim, ze pricinou je prodluzka, moznosti jsou dve, pokud
jde o prodluzku s vypinacem, u te muze dojit k rupnuti pera nebo kovoveho
prichytu vypinace a pokud tento spadne tak nestastne, ze vyrobi zkrat a
zaroven ma privod dostatecny odpor, ktery dokaze drzet zkratovy proud pod
jisticim proudem jistice nebo proste jistic nejiti muze to dopadnout nejak
takto, tj. koncovka prodluzky se skvari a vyradi kvanta sazi, ale sama by
aktivne horet nemela a podle obr. ani nehorela.
Druhou moznosti je nejak nestastne utrzeny privod v  samotne prodluzce, v
rade pripadu jde o bodovane spoje, ktere ne vzdy drzi jak maji, pri teto
poloze pak muze dojit ke zkratu na privodech a opet k podobnemu prubehu,
predpokladem je opet dostatecny odpor k udrzeni zkratu bez zasahu jistice.

PN