Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 13:39:46 CET 2009

Me by jeste docela zajimalo jak je mozne (co na to nejaka norma) ze mi
nektere vidlice v zasuvkach kloktaji - maji tenci koliky (treba u
adapteru). Tesim to takovyma tema vicepatrovyma rozdvojkama na dva
fousy, ktere ty tenke koliky drzi pevne.

Ale nekdu je to fakt o nervy to usporadat tak aby neme na kazdej privod
jinej prodluzovak.
Radek Vicek