Pozar od prodluzovacky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Únor 16 12:46:23 CET 2009

 16.2.2009, 12:22:43

Delal jsem, jeste za sociku elektroudrzbare v jednom podniku ktery mel
pod palcem vselijake bufety, bistra, stanky s obcerstvenim a pod.
Jednou volala bufetarka, ze ji prestal fungovat varic na kterem
ohrivala parky a polivky. Tak ze pry jej zapojila do jine zasuvky kde
funguje, ale to je na druhem konci mistnosti, takze je to moc daleko,
at se na to nekdo prijde podivat.
No, bylo dost jine, dulezitejsi prace a tady vlastne vsechno nejak
funguje, vsak vona to holka chvili vydrzi.
Nez me na to sef poslal, ubehly asi 3 nebo 4 dny.
Prijdu do bufiku, drevenej prodejni pult, na nem pres azbest pridelana
bakelitova krabicova zasuvka.
Kdyz jsem na ni sahnul, tak jsem se spalil. Opatrne, v rukavici jsem
ji rozebral a co nevidim. Puvodne bakelitovej sokl je upne
zuhelnatelej a do pritmi pod pultem rude zhne. Jak by to dopadlo,
kdyby zasuvka nebyla na predpisovem azbestu, nebo jeste nekolik dnu
byla nejaka dulezitejsi prace, vi buh.
Pritom jistic nevypadnul, dokonce to, nez jsem sundal kryt ani
nesmrdelo. Proste neslo o tvrdej zkraz, ale zuhelnately bakelit
tvoril jakousi odporovou vrstvu, v uzavrene krabici pak na rozhaveni
do cervena stacil proud par desitek mA.
Mimochodem, par let zpatky jsem soukromne pohovoril s technologem z
kabla. Rikal ze interne zkousely produkty od konkurence, a
samozhasivost cinskejch kabelu je jen iluze. Ona sice kazda liska svuj
ocas chvali, ale myslim ze tentokrat ani moc nekecal.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz