Pozar od prodluzovacky

iko iko@kamarad.cz
Pondělí Únor 16 12:41:14 CET 2009

No nam zhodou okolnosti pred 3-mi tyzdnami vybuchla roztrojka. Okolo
kolika su dva prihnute plechy, ktore pruzi k sebe nejaka sponka alebo
co. Sponka skratla privody, buchlo to, zablisklo sa, ocernelo, ale hlavy
istic na privode do domu to zvladol.

A o tyzden tak buchol zas manzelke fen v ruke, privodny kabel sa predral.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises