Normy skoro zdarma

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 15 15:13:25 CET 2009

Zdravím,

> [...]
> funguje!
>
> Stoji to vazne jen 1.000 Kc rocne za pristup na prohlizeni vsech norem
> bez moznosti tisku. Moznost tisku je tam taky za priplatek podle poctu
> vytistenych stranek, nejvic stoji pristup s neomezenym tiskem - 3.500
> Kc rocne.
>
> Tak jsem se tam hned zaregistroval, prijimaji i platebni karty, dal
> jsem jim tedy z karty tisicovku a okamzite to bylo funkcni, mailem
> prislo heslo i doklad. Uz muzu vesele sosat normy v PDF a prihlizet si
> je dle libosti. Je potreba jen nainstalovat jeden plugin do Acrobatu.

Hm, to mne právě zajímá. Plugin do Acrobatu. Na tom by to mohlo celé selhat.
Co je to prosím za plugin ? Myslíte, že bude dostupný i pro Linuxovou verzi
Acrobatu ? Kde se dá stahnout ?

Jde o to, že tohle by mne docela zajímalo, ale nehodlám dávat za něco 1000 Kč,
když bych pak zjistil, že je mi to na nic a že proklamované "pro každého" zase
tak úplně neplatí...

> http://csnonline.unmz.cz
>
> Tak taste sve karty a bezte do toho taky :-)))
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

S pozdravem Pavel Troller