Saturovana aritmetika a gcc

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Únor 15 13:36:15 CET 2009

Andrej Jancura píše v Ne 15. 02. 2009 v 13:05 +0100:
> Ahoj,

Tomu nějak nerozumím. Ale vstup bude 13-bit (uLaw převedená na PCM),
takže při řádu filtru 127 a 32-bit int aritmetice mohou být konstanty
12.bitové a nebude to přetékat nikde ani náhodou. Asi to uzavřu s tímto
řešením. Asi i ta přesnost vyhoví.

> Tak si to napis v C cez uniony. Scitanie dvoch bytov pomocou int snad len
> zvladnes...
>
> A.
To je dobrý nápad, nějak mně to uniklo. Asi už jdem holt ty uniony
dlouho k ničemu nepoužil.
Mrazík