mininotebooky Acer - kvalita zbukovky?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 14 23:28:06 CET 2009

Pokud budu vycházet z normálních onboard zvukovek a normálních notebooků,
tak zvukovky v noteboocích jsou horší než ty onboard a ty jsou pořád
slyšitelně horší než X-Fi, kterou mám v PC. Takže na velkou kvalitu bych moc
nespolíhal. Zvlášť odstup od dalšího bordelu je nic moc a rušení je slyšet
víc než dobře.
Pokud je to únosný, tak Creative dělá externí zvukovky do USB. Ale nevím,
jak je na tom kvalita. Navíc možná bude stačit i ta zvukovka v notebooku,
hodně záleží na požadavcích...