Antena na digitalni televizi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Únor 14 20:17:33 CET 2009

Jde to a bez problémů, nastavoval jsem to tady jedněm rakušákům co bydlí víc
tady než za hranicema. Mají obyč síta, jedno čučí do rakouska a druhé zhruba
na sever. Kupodivu to jede, jak tikytál, tak analog, ikdyž jsou ty síta
sloučené bez výhybky, ale nechtěli do toho investovat.

Jediná věc, která může dělat problém, je zesilovač, jehož IM produkty mohou
(ale nemusí) poničit tikytál natolik, že bez toho zesilovače bude lepší
obraz (tj. bez kostek nebo černé plochy)

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>

Ted jsem se koukal na zpravy, tvrdili tam ze stavajici spolecne anteny nelze
pro prijem digitalniho signalu pouzit.
Ale nevyrozumel jsem zda je to proto ze ty anteny jsou zkorodovane a v
havarijnim stavu nebo proto ze digitalni
signal je vzhledem k antennimu systemu natolik jiny ze stavajici antena
nelze pouzit uz z principu.
Bydlim v rodinnem domku, antenu mam typu matrace s predzesilovacem.

Digitalni signal mi zatim nehrozi ale chci se zeptat az to vypukne, zda si
taky budu muset poridit jinou antenu a proc.

Samozrejme chapu ze stavajici televize digitalni signal prijimat neumi a asi
si koupim novou ktera uz bude
digitalni prijem umoznovat.