Antena na digitalni televizi

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Únor 14 20:01:57 CET 2009

Ted jsem se koukal na zpravy, tvrdili tam ze stavajici spolecne anteny nelze pro prijem digitalniho signalu pouzit.
Ale nevyrozumel jsem zda je to proto ze ty anteny jsou zkorodovane a v havarijnim stavu nebo proto ze digitalni
signal je vzhledem k antennimu systemu natolik jiny ze stavajici antena nelze pouzit uz z principu.
Bydlim v rodinnem domku, antenu mam typu matrace s predzesilovacem.

Digitalni signal mi zatim nehrozi ale chci se zeptat az to vypukne, zda si taky budu muset poridit jinou antenu a proc.

Samozrejme chapu ze stavajici televize digitalni signal prijimat neumi a asi si koupim novou ktera uz bude
digitalni prijem umoznovat.