Domácí automatizace po sto padesáté

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Únor 14 18:49:59 CET 2009

Nesleduji toto vlakno tak mozna budu mino, ale kolize na CAN zbernici? Kolize ceho? CAN je arbitrovana zbernice, tam kolize paketu nenastane, pokud tam nekdo neudela tu botu, ze priradi jednu stejnou adresu vice nodum. A vysila CRC v kazdem paketu a prijemce si to kontroluje.
Robustni take musi byt, to by vam jinak, kdyz podjizdite VN vedeni, stavkovalo auto. Pokud to budou dva diferencialni vodice, tak bude indukovane napeti na dvou parech stejne a nebude mit na vyhodnocovani stavu vliv.
ced