1-wire slave pro AVR

Vladimir Loula quattro@haje.cz
Sobota Únor 14 08:57:47 CET 2009

Pouzil jsem vlastni reseni. Jinak DS2413 stoji jak dve atmega8 (cca
kolem 60,-) tak nema cenu resit jeji naharazovani.
Spise jsem potreboval neco co se bude chovat jako pamet (1kB), ale budu
do toho moci zapisovat zvenku (napr. zmineny 3-f wattmetr, kde potrebuji
prenest vice udaju a aby to melo nejakou vlastni pamet). Takovou
soucastku bohuzel na 1wire jsem nesehnal , proto jsem se cestou avrka.

Optocleny pouzivam spise proto, aby byl chranel DS2413 (jeho vystup).
Proste jsem rozdelil sbernici na vykonovou (24V/12V) a logickou (5V).