OT: Dokumentace k RDST VR43(P) ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 13 21:54:49 CET 2009

Zdravím,
  sehnal jsem 2 radiostanice VR43, jedna je verze P (policejní) a druhá asi ne
(štítek byl odstraněn, ale vevnitř ve stanici je na CPU desce použita jen 4k
EPROM, zatímco P verze má 32 k verzi).
  Ani jedna nemaká tak, jak bych si představoval. Jedna ihned po zapnutí napíše
"Porucha 15" a opakuje inicializaci. Druhá sice funguje, ale byla napadena
kutilem domácím, který v ní nějak vyškodil obvod pro vysílání selektivní volby
(aby mu to nehrálo při každé relaci) a já bych ji chtěl mít v originálním
stavu a na nějakou zjevnou úpravu (přerušení spoje, vyndání součástky) nemohu
přijít. A softwarová úprava to není, firmware je originál.
  Docela by z těchto důvodů bodlo schéma nebo servisní manuál. Pár amatérů a
dalších lidí, co dělá do rádií, tu je, tak to zkouším... Omlouvám se tímto za
skoro OT (ikdyž MCU - 8235 - v tom je, už luštím firmware :-) ).
  S pozdravem Pavel Troller