1-wire slave pro AVR

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Pátek Únor 13 21:46:50 CET 2009

Jan Waclawek wrote:
>>  kryticke casti
>
> To su take, ktore treba zakryt?

Presne :) omlouvam se, unava me zmohla, svrbel me sice prst kdyz jsem mackal
prislusne tlacitko, ale nejak jsem si to neuvedomil vcas pred stisknutim
'Send' :)

> Nerozumiem: to za polroka ocakavate taku vyraznu zmenu Vasich intelektualnych schoposti?

Neco takoveho, no flame, proste si _myslim_, ze v tomto pripade je asm
zbytecne. Navic se mi na implementaci pana Povalace neco nelibilo s
casovacem (tusim, ze nejake prapodivne skakani nekam pryc - uz je to dlouho
co jsem studoval zdrojove kody).

Onu zminenou implementaci z Polska jsem jeste podrobne nestudoval, sic je
pod licenci GNU, coz mi nevadi, ale je pro uplne jiny CPU nez mam a chci
pouzivat.

I to je duvod proc chci spise jazyk C, vymena CPU za jiny model by dle meho
nazoru mela spocivat pouze ve zmene jednoho radku v Makefile.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz