Proudova zatizitelnost DPS

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Únor 13 19:05:40 CET 2009

v tom baraku se snad musi pocitat se zkratovym proudem, aby se i pres urcitou delku vodice povedlo vyhodit jistic ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Friday, February 13, 2009 6:24 PM
To: HW-news
Subject: Proudova zatizitelnost DPS

Vzdycky jsem ctil pravidlo ze pri tloustce medi 35 mikronu je proudova zatizitelnost DPS 1A na 1mm sirky cesticky - to je proudova hustota 28A na mm^2, nedavno jsem ale cetl ze do 1mm se da pustit az 4A (pri otepleni 50st) a to vychazi pres 100A na mm^2 - jestli se nepletu tak med v domacich rozvodech se zatezuje na 16A/mm^2  +- autobus podle toho jestli je to ve zdi v zemi v kabelu smotane v civce atd...

Je mi jasne ze rozhodujici je tepelne ztraty ve vodici, ktere situace unese, ale i tak kam se pri navrhu DPS da jit? (Trosku narazim na nektere DPS treba z Prakticke elektroniky, kde byvaji vykonove casti desek naroutovane pomerne velice tenkymi cestami - na muj vkus)

Muzete mi prosim v tom udelat jasno ?

Zdravi Petr Kubac