UT-204 ukazuje 0.9A DC v klidu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 13 16:09:44 CET 2009

No jeste zkusim tu baterii a uvidime. Ono je take mozne, ze to je
zpusobeno celkem silnyma magnetama co tu mam ruzne po dilne. Take jsem
zjistil, ze kdyz to priblizim k magnetu tak tam zustane nejaky zbytkovy
magnetismu a chyba se zhorsi. Budu to pozorovat a kdyztak holt pujde na
vymenu.

Radek Vicek