UT-204 ukazuje 0.9A DC v klidu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Únor 13 15:56:10 CET 2009

Dobry den
Mam jej tu taky a tolik moc mi neukazuje.
Tady na stole v Praze na Smichove osciluje mezi 0.01~0.06A na 40A a na 400A
rozsahu je nula (logicky)
Mam uplne novou baterii (coz netvrdim ze spolu souvisi, ale mohlo by)
Jinak s merakem jsem velmi spokojeny, jen obcas mi chybi jeste mensi rozsah.
Ostatni vsechny meraky maji vypalene pojistky jeste po dementnim byvalem
kolegovi. Nikdy si nevzpomenu je koupit.

Jakub Ladman