OT - musim sa vystazovat - uz zase ma potrepil make

milan milan@bastl.sk
Čtvrtek Únor 12 22:28:15 CET 2009

Poznam ten pocit ... nic tak nenastve, ako ked software pracuje podla
dokumentacie .. :)  - je to tak neobvykle, ze by to malo byt zakazane :)

Z podobnych  dovodov mam ako logon screen na firemnom notebooku toto:
http://www.bastl.sk/rozne/OBR.gif  - to aby som nezabudal na svoje
miesto v potravinovom retazci.

To len na okraj, ked uz je v Moskve ten piatok ...

-m-

PS. Skuste si niekedy nieco zacat s automake, autoconf a libtool - to
vam bude make pripadat jasne ako kristalova studnicka
(http://slovnik.dovrecka.sk/vyhladavanie?search=kristal)