Re: Domácí automatizace po sto padesáté

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Únor 12 21:41:52 CET 2009

A ja furt cekam co se noveho dozvim o predelanem tepelnem cerpadle. :-(
:-)

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. února 2009 20:39
Předmět: RE: Domácí automatizace po sto padesáté

To by vrcelo ;-)
Teda asi nejsem dost dukladny, z vyse uvedenych featur jsem neudelal nic,
mam normalni vypinace, zasuvky a svetla a spokojene si ziju ;-) Uz 2 roky
delam ridici jednotku ke klimatizaci s vymenikem do vody, ale zatim ji mam
na stole a kazdy den chodim poustet natvrdo do garaze puvodni vnitrni
jednotku, funguje jen standardni casovac, ktery nastavim dle odhadu pocasi
na 3-12h ;-) Asi na to nemam tu spravnou vydrz. Treba udelam na pristi zimu
aspon mereni teploty a rizeni prutoku, abych zjistil, jaky to ma topny
faktor. Volny cas ted radsi venuju jinym aktivitam, elektroniky a
programovani mam dost v praci.