Indikace pritomnost napeti 0 - 450V

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 12 19:39:42 CET 2009

Hezky vecer,

    asi jsem se spatne vyjadrila. Umim postavit lavinovy generator i
generator s diakem :-)

    Spise mi jde o to, jestli pouzit blikajici diodu, nebo trvale
svitici stejnym jasem, nebo jen pres odpor a tim urcovat velikost napeti
na kondenzatorech a nebo jeste jinak. Vlastne co se komu osvedcilo a je
dobre.

    Doutnavka je dobra, ale preci jenom zhasne pri napeti cca 100V a to
jeste muze docela bolet.

    Pockam, co napadne ostatni :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz