Domácí automatizace po sto padesáté

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Únor 12 16:53:55 CET 2009

Zdravim,

mam uz dlhsi cas plany na funkcnost typu svetlo, FIR, LED, EZS
a podobne) kedze som z rovnakeho tabora ;-) , pridal by som sa.

Este poznamka, ze by som na komunikaciu nad MAC alebo UDP vrstvou
pouzil SNAP protokol. Davno som ho chcel pouzit kvoli vdacnosti
pouzitia v MCU a rad sa pridam napisanim stacku v C, prip. asm,
mozno aj serveroveho backendu.

Viac tu:
http://accelera-networks.com/download/doc/snap.pdf
http://accelera-networks.com/download/doc/snapscii.pdf