Domácí automatizace po sto padesáté

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Čtvrtek Únor 12 15:14:10 CET 2009

Já bych nedělal celou sestavu nějak úzce upjatou na nějaký PLC či PC systém.
Každý si centrální mozek představujeme jinak, jeden vidí PLC, jiný zase
PC, jiný zase embedded PC a někdo by to třeba zvládl napsat do ARMu.

Třeba sám mám k dispozici TS-7260 desku s ARM9 a linuxem, má to kupu
GPIO, sériáků, luxusní příkon a ethernet. Taky bych to rád využil, ale
myslím že nemá cenu tím zavírat šanci i jinému řídícímu systému.

KPR