RE: Domácí automatizace po sto padesáté

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 12 14:51:38 CET 2009

Jo, jenze k tomu Foxtrotu musite jeste dokopit jejich SW za 10000CZK
i kdyz ho pouzijete jen jednou :(.
Dale se bojim produktivity prace v jejich prostredi :).
Ted jsem zacinal s ARM GCC a po prvnich problemem jsem mel po 2 dnech
lepsi produktivitu, nez kolega programujici v Step7 (Siemens).
Holt kdyz zacnete pouzivat C++ s objekty, dedicnost a makra, tak se to
projevi.

Dalsi vyhodou by bylo, ze muzete pripojit z pohledu INELS nepodporovany HW,
jako treba kotel pres OpenTherm (zajimave, ze se porad ohaneni podporou pro
regulaci topeni, ale pritom neni moznost to spojit s zadnym kotlem).

Jinak me dost zarazeji jejich hodne vysoke ceny, zvlaste kdyz to porovnavam
s Siemensem (Simatic S7/200 rada), tak jsou mnohdy 2 az 4 nasobne
a celkem znacne utajovani technickych specifikaci.

To jsou duvody, proc se zajimam o ten protokol, abych mohl, ne
abych musel :(.

	Slavek