RE: Domácí automatizace po sto padesáté

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 12 14:01:20 CET 2009

Ja bych tam jeste pridal:

1. Rozvod Eth site
2. Rizeni topeni (v kombinaci se solarem)
3. Odpinani zasuvkovych obvodu (skutecne vypnuti pristroju se stanby
rezimem),
  tj. do vetsine mistnosti dva zasuvkove obvody.
4. Rizeni predoknenich rolet (zvlaste dulezite pokud mate stresni okna na
jih (ja mam)).
5. Hlidani spotreby energii a vody (ciste ze zvedavosti)
6. Napojeni na Eth sit z duvodu nastaveni a diagnostiky

Pokud by se nekomu podarilo sehnat popis komunikacniho protokolu CIB (dva
draty
pro napajeni i data) bylo by to skvele, jelikoz by bylo mozne pouzit
centralu
vlastni konstrukce.

Slavek