FTP klient pre mcu

Milan B. milan@bastl.sk
Čtvrtek Únor 12 13:23:51 CET 2009

Ako intelektualnu rozcvicku som cez obednu prestavku spichol maleho
klientika, ziadne interfejsy, iba funkcny kod a pevne zadratovane
prikazy - mozno ako inspiracia posluzi.

Ma to 200 riadkov, vie sa to pripojit, komunikovat otvorit datovy kanal
v passive mode a stiahnut listing .... dalsie upravy su len pridavanie
prikazov v spravnom poradi ...

Ak mate zaujem dajte vediet ... poslem zdrojak. Samozrejme ho budete
musiet upravit pre svoj TCPIP stack ...

-m-