Domácí automatizace po sto padesáté

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 12 13:20:13 CET 2009

Ja bych silove rozvody do krku nebo trubek nedaval. Jsem presvedceny o
tom, ze kdyz bude treba, tak to stejne nepujde protahnout znovu (zrovna
to bude takove misto). 3x4 mm2 uz vubec ne. A 3x4 mm2 nikam nepripojite,
ty aususovy zasuvky co se dnes prodavaji na to nejsou delany. Ja mam
osobni problem i s 2.5 mm2 na zasuvky. To bych dal jen na pracku, mycku
a sporak, mozna 2 zasuvky do kuchyne (mikrovlnka a varna konvice). Jinak
vsechno 1.5 mmm2 CYKYLO. Ten je plochy a pod omitkou se chladi jeste
lepe nez CYKY.

Martin Hanek