Domácí automatizace po sto padesáté

Milan Horák konference@stranger.name
Čtvrtek Únor 12 13:13:37 CET 2009

Dobrý den,

Ing. K.Prokůpek napsal(a):
> Hluboké krabičky rozhodně doporučuji, když je místo, není tím co zkazit.

Prima.

> Co se týče rozvodů siloviny v trubkách a krcích, je tu problém s
> průřezem drátů. Dráty ve zdi mají lepší samoochlazování, v husím krku
> ne. Takže v řadě míst budete muset dát silnější kabely, než by jste dal
> klasicky pod omítkou.

V řadě míst znamená prosím co? V místech s větším zatížením jako je kuchyň,
koupelna, dílna? Znamená to tedy táhnout 3x4mm^2? To bude fuška.

> Pokud se jedná o rozvod ethernet nebo RS-485 o délce max pár desítek
> metrů, neměl by to být problém. Nedávno jsem to ozkoušel v novostavbě.
> Taky si tam chci připojit teploměry, vlhkoměr, pár EZS čidel a pár
> protipožárních.

Tak nějak bych to taky viděl.

> Nechcete na tom dělat společně? taky vidím vývoj na dobu pár let :-)
> (kdyžtak soukromně na mail)

Pokud by to nevadilo, tak bych raději veřejně. Víc hlav víc ví.

Vyvíjet to můžeme pár let, ale realizovat to musím do půl roku ;-) Tedy
aspoň ty rozvody a tak - do Vánoc bychom tam měli bydlet.

Milan