FTP klient pre mcu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 12 08:37:44 CET 2009

> Zdravim,
> potreboval by som urobit do zariadenia FTP klienta, aby som mal moznost
> stiahnut zo servera data alebo novy firmware. Zial microchipovy TCP
> stack ma implementovany len FTP server a ani na nete sa mi nepodarilo
> najst nic puzitelne pre PIC. Nevedel by niekto poradit vhodne zdrojaky,
> z ktorych by sa dalo inspirovat?

Zdravim,
  je potreba jen FTP klient v C, nebo cely TCP/IP stack ? Pokud by stacilo
to prve, tak portnout ftp klienta z netkitu pro Linux, je tam jen velmi
jednoduchy radkove orientovany i s moznosti zpracovani scriptu ze souboru,
coz by pro automatizovane stahovani bylo asi vhodne.
  S pozdravem Pavel Troller