Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 11 21:27:09 CET 2009

Viete, uprimne, ja som napriklad neskumal existenciu prislusneho certifikatu kazdeho z tych asi 50 krabiciek (isticov, chranicov a cojaviemcohoeste) ktoru mi elektrikar namontoval, ani certifikat k husim krkom, ba dokonca ani ku kablom. A neverim, ze to blizsie skumal revizak. Myslite, ze to je vyslovene zle? Ja si to nemyslim.

Ja dufam, ze v obore, kde prirodzene je pomerne vysoka vzdelanost, vladne aj urcita kultura. V spolocnosti, kde su potrebne na udrzanie poriadku striktne a podrobne zakony, a zaznava sa zdravy rozum, je nieco zle.

wek