Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 11 17:34:00 CET 2009

> PS. Vy znate absolventa filozoficke fakulty, ktery si sam spravuje/hleda zavady typu vymena vypinace, hledani ulomeneho dratu apod. na 230V rozvodu?

Hehe, zhodou okolnosti ano. Moj bratranec absolvoval nejake tlmocnictvo, a to sa tu v Bratislave studuje prave na FiF UK - no a nema ziadny problem ani s elektrinou, ani trebars s betonom, zelezom ci drevom.

Treba pre uplnost podotknut, ze pred tou filozofiou (ci skor filologiou) absolvoval dva prve semestre elektrotechniky...

wek