automatizace

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 11 14:43:40 CET 2009

Omlouvam se Adminovi za prispevek, ale cekal jsem jak se vyvine diskuse.
- Zautomatizovat lze vse i vlakovou dopravu a vypravciho. Nejsme na to ale
pripraveni. Staci si dojit na nejblizsi hradlo. Stravil jsem par let na
draze a muj tata cely aktivni zivot.
- K chybam bude dochazet vzdy. V automatizaci i pres nekolikatere chraneni a
zdvojovani, ci ztrojovani obvodu vzdy dojde k chybe, ale nebude jich tolik.
Chyby v programu, soucastka atd. Proste budou a s tim je treba pocitat.
Statistika !
- Problemem u nas a i jinde je jiz v prvotni fazi automatizace, kdy z duvodu
ohlidani je tam zarazen prvek, ktery tam puvodne vubec nechceme a to je
clovek (nedej boze, kdyz se ten clovek proti pokroku postavi a vy dostavate
spatne vystupy) . Vladne nad automatizaci a muze ji kdykoliv vypnout,
prevzit ji na sebe, opet zapnout atd... A muze svymi neodbornymi nazory
nekdy pomoci a nekdy hodne uskodit.
Setkali jste se s lidmi, kteri s touto technikou delaji a mohou ji
ovlivnovat ? Nekdy je to des.
Delal jsem kdysi na automatizaci jisteho procesu a stravil jsem na tom pul
roku. Nesmelo to mit chybu. Proto ta dukladnost a cas. Rozhodne se nejednalo
o michani mleka v mlekarne a ani o praci vypravciho.
Makalo to 15 let bez chybicky.
Hezky den.
Jindra Polivka