Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Únor 11 15:15:10 CET 2009

No ja nevim, ale my ted delame do prumysloveho prostredi
ovladaci panely, a kazde tlacitko s LED(RGB) ma svuj CPU.
Vyslo nam to jako nejlevnejsi reseni, jelikoz 1 CPU stoji
cca 10 CZK :)).

Komunikaci mame synchroni seriovou, celkem nam vede
6 dratu vcetne napajeni (krome toho, ze je to tlacitku
na prijatelne tenkem kabelu, tak jsme usetrili zejmena
na vstupech a vystupech PLC).

U toho INELSU je to podobne, jeden jejich vypinac za 1600
je ekvivaletni 4 dvojitym (8 normalnim) vypinacum.

Ono pokud chcete domaci automatizaci tak mate dve moznosti:

1. Bastlit
2. Koupit

Ani jedna neni idelani, to si kazdy musi zvazit sam.
Jen pisi co jsem zvolil, co si kdo dal do sve *vily* je jeho
problem.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti