Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 11 14:10:27 CET 2009

Viete, uz sa to tu preberalo velakrat, ale ako nad tym rozmyslam, tak nad tym rozmyslam, a furt mi vychadza, ze cokolvek z tohoto pouzit pre *rodinny dom* je prehnane.

Kancelarska budova je samozrejme uplne ine kafe, a novozbohatlicka vila tiez ;-)

Samozrejme, nic proti nadseneckemu bastleniu nemam - naviac na tych svetlach sa toho moc pokazit neda.

wek