vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Únor 11 13:12:45 CET 2009

Přesně to mám na mysli, doporučuju, vytáhnout, prozkoumat, případně za chodu
s tím zahýbat, jestli tam vážně není studeňák nebo oxidace nebo kdoví co...
Zažil jsem podobný problém na LCD v notebooku HP. Tam je invertor zvlášť,
odpojil a zapojil jsem konektory a přestalo to zlobit. Problém byl velice
podobný, za chodu zhasínalo podsvícení.