OT cena za zeleznici

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Únor 11 10:46:24 CET 2009

Dne Wednesday 11 of February 2009 10:27:14 Jaroslav Buchta napsal(a):
> Tak kdyz uz OT...
> To je individualni, ja treba pri rizeni relaxuji a ve vlaku trpim... ;-)

Vcera jsem si krasne zarelaxoval, z Brna jsem vyjizdel v 15:00 a doma v Praze
jsem byl v 20:30.
Neni nad relaxaci na zasnezene D1

Osobne hlasuju pro vlak, rizeni auta (ale i se nechat autem vezt) je pro mne
stresova bomba, mozna je to uz i na leceni, ale v aute se nadprumerne bojim.
Ve vlaku mi nic nechybi, prectu si cely casopis, dojdu si na hajzlik, vypiju
si pivo...
Ale uznavam, ze moje cestovani vlakem neni motorak v sest rano a sedum
prestupu.

S pozdravem

Jakub Ladman