vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Středa Únor 11 10:25:50 CET 2009

Problem s vypadavanim podsvetleni jsem resil na svem notebooku - tam byl
problemem oxidujici konektor. Vzdy po nejake dobe po ocisteni zacalo
podsvetleni vypadavat, zpocatku pomahalo zavirat/otvirat viko (LCD se
pri tom vypinal/zapinal), coz kontakt na chvili obcerstvilo, nakonec
jsem ho ale musel opetove vycistit.

J.S.