vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 11 09:44:23 CET 2009

2009/2/11 r4d0 r4d0 <r4d000@gmail.com>:
> Dobry den,
>
> mam doma 4rocny 17" LCD monitor Philips 170S6FB. Zacalo mi na nom vypadavat
> podsvietenie (po zasvieteni baterkou na display vidno obraz). Ked ho vypnem
> a za par sekund znova zapnem tak zas ide, ale o par minut znova zhasne
> podsvietenie. Najprv som myslel ze ho dam do servisu ale tam mi povedali
> cenu za pracu a material cca 60eur co je viac ako polovica noveho monitora
> (ceny zacinaju od 80eur). Luto mi ho vsak je vyhodit, nie vsak koli peniazom
> (zacinam sa pomaly tesit na novy vacsi monitor ak tento neopravim) ale skor
> [...]

No vypadá to, že to zlobí když se ohřeje. Takže možná studeňáky -
proletovat pár míst. Taky bych zkontroloval odpory R334 a R335, maj 2
Mohmy, jestli se nemýlím a pokud jsou namáhané vysokým napětím, mohly
by časem ujet nahoru. Ale to by spíš zlobila jen polovina podsvětlení,
neodešly by snad oba najednou. Pokud je budete měřit, tak musíte
vyletovat aspoň jednu nohu.

Každopádně bych začal tím proletováním a sem tam přidat cín.

Pavel Kadečka.