automatizace na zeleznici

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Únor 10 23:22:47 CET 2009

On Mon, Feb 09, 2009 at 07:39:06PM +0100, Saša Svobodová wrote:
> Hezky vecer,
>
>     nejak moc nechapu o co presne jde, ale pokud ma jit o stroj, ktery
> nahradi vypravciho tak je to cesta do pekel. Ona na to staci uz ESA...
> No jde o to, ze zadna masina nedovede nahradit cloveka a tedy by
> rozhodovala o zivotech lidi. A take jak bude ridit posun, kdo bude
> urcovat, jak se ma posunovat a tak?

Ono asi jde o to, za jakych podminek. Pokud budu mit dvoukolejnou
trat, po ktere bude po jedne koleji jezdit smer tam a po druhe
zpet a nic jineho, nez osobni preprava v pravidelnych intervalech
po tom jezdit nebude, tak to asi pujde docela slusne bez vypravciho.

Pokud tam bude osobni i nakladni dobrava, s posunem, zpozdenimi, vylukami,
jak je dnes na zeleznici bezne, tak asi tezko, anezko...

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net