automatizace na zeleznici

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Únor 10 22:20:46 CET 2009

gatilo napsal(a):
>  10.2.2009, 21:06:15
>
>  No ano. Kdyz nahradite v klobase veprove maso extrudovanou sojou,
>  take usetrite.
>  V tom mem, ani v tom vasem priklade se ale nejedna o plnohodnotnou
>  nahradu. A je treba zvazovat, zda uspora penez vyvazi prislusne
>  nevyhody.

Neni to tak davno, co jsem delal pro firmu vrabejici dojirny. Tam jsme ze 40
zamestnancu delali 4, investicni naklady a navratnost jsem nepocital, ale proste
doslo k prechodu z 20. do 21. stoleti. A urcite nepochybuji o tom, ze vyhody
vyvazi mozne nevyhody (neprizpusobive kravy se vyradi z chovu atd.). A u toho
kameroveho dohledu si dovolim tvrdit, ze to bude uplne stejne a srovnani s
klobasou je uplne mimo.

Clovek ma proste delat jenom podstatne veci a nepodstatne monotonni cinnosti ma
delat stroj. Z toho duvodu se technickym vecem venuji, protoze me bavi delat
veci, ktere lidem setri automatizovane cinnosti.

Standa