Dekoder 1 z 4 s tristavovymy/OC vystupy

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 10 18:08:30 CET 2009

No a naco vobec akykolvek IC naviac?
Nestacili by naozaj len tie 4 diody? 4 vodice priamo z ftdi ako data do LCD a z nich tie diody do matice, z matice 4 vstupy, dalsie 3 riadiace vodice pre LCD - tolko tusim na tom ftdi aj je - tot vsjo.

wek

PS. Isty som si nie, ale vcelku by som bol ochotny sa stavit, ze tam aspon jeden jednocip tam chtiac-nechtiac das...