OT Re: automatizace na zeleznici

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Únor 10 15:11:46 CET 2009

> Takze, ak zeleznice dnes funguju tak, ze vypravca mechanicky na nejaky podnet
> urobi nejake vopred definovane a vypocitatelne ukony, a nic viac, tak smelo
> do toho. Obavam sa vsak, ze tie zeleznice TU a TERAZ tak nefunguju, takze ta
> praca potom nemoze byt nic nez len teoreticka studia.

Pripomina mi to jednoho dodavatele semaforu: "Od doby, co policajti krizovatku
nemohou ridit, ale pouze mohou zkratit ten ktery interval, zvysila se nam
propustnost a snizila poruchovost."

Nechapu, proc by se nemohl nasadit system, ktery pojede sam a vypravci jej bude
pouze hlidat a pripadne prevezme rizeni. Jeden duvod me tedy napada - vypravci
nema naprosto zadnou motivaci, aby ten system fungoval.

Standa