OT: Krbova kamna s vymenikem

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Únor 10 11:46:19 CET 2009

Dík za názor i obrázek. Moru mám doma také doposud, ale vložku do
termoventilu jsem před 5-ti lety měnil. Možná zbytečně, bylo nakonac
ucpané sítko na zpátečce.
Termoventil pro sprchy jsem si dnes prohlížel, měl by stát cca 1000Kč, a
po odstranění zpětných klapek na dvou větvích (proti míchání teplé a
studené) snad vyhoví. Jen si nejsem jistý jak se mu bude líbit provoz s
vodou cca 90 když uzavře bypas už při 60 ventil dosedne a teplota dál
poroste?
Lubor