automatizace na zeleznici

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Únor 10 11:30:01 CET 2009

Hezké dopoledne,

    věřím, že moje odpověď v konferenci byla relevantní. Pokud ne, tak
mně to mrzí. Co tedy přesně potřebujete vědět? Mně totiž opravdu
nedochází, jak by se dala práce výpravčího zautomatizovat. Dá se ulehčit
pomocí nějakého zabezpečovacího zařízení, to ano, ale zautomatizovat?
Nevím, nedovedu si to představit.

    Nechci se hádat a pokud budu vědět, tak se ráda podělím i informace
i zkušenosti, ale asi si sedím na vedení.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz