Rychlost 1Gbit LAN?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Únor 10 01:34:54 CET 2009

Krizeny je dobre, tedy jde o plne krizeny kabel, u ktereho jsou krizeny i modry a hnedy par , ale melo by to chodit i na primem kabelu, predpokladam, ze LAN ma MDI/MDI-X.
Nezitim jsem  kabel prohledl a jeden konektor se mi moc nezdal tak jsme ho predelal a nyni z toho vyzdimu tak 50 - 56% z toho 1Gbitu, ale to je strop,kdyz jsme kopiroval z dvou HDD v jednom PC na HDD v druhem PC. Pri kopirovani z "disku na disk" stale strop 35%.

Disky jsou 1TB WD Caviar Black tzn. asi to nejlepsi co lze na 7200ot poridit.
Sitovky si hodnotit netroufnu, ale jde o desky Asus rady Deluxe, ta i7 stoji vice nez 6500 bez DPH tak pochybuji, ze by na ni Asus osazoval ty nejlevnejis LAN.
Kopiruji Salamandrem 2.51 a soubory maji kolm GB. Zacinam podezrivat software.
Rano mouzrejsi vecera.

Dekuji za rady.
T.

>Mozno sa pytam blbo, ale ako je ten kabel krizeny?

wek