automatizace na zeleznici

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Únor 9 22:22:13 CET 2009

Dobry vecer,

V prvni rade pujde o algoritmus rizeni bezneho provozu stanice
_bez_posunu_. Tj aby kdyz prijede pred stanici vlak, aby mu byla
vybrana vhodna kolej, pokud neni dostupna zadna kolej aby vlak pockal
na vjezdovem navestidle.atd

Algoritmus by se mel ridit grafikonem (laicky receno jizdni rad v
graficke podobe) a mel by zajistit posloupnost prikazu nutnych pro
vypraveni vlaku a dodrzeni jizdnich dob. (v zavislosti na priorite
vlaku atd..)

Kazdy kdo se trochu pohybuje po zeleznici tak vidi ze spousta veci je
pomoci predpisu "nalinkovanych" tak, ze pro jejich vykonavani neni
potreba clovek. Staci tato pravidla prevest do programoveho kodu.

Vzdy mi prijde lepsi kdyz o mem zivotu rozhoduje _dobre_udelany_
stroj nez clovek, ktery muze mit smulu, spatny den, opici atd.

Naopak v nekterych situacich (zatim) je pritomnost cloveka nezbytna.

Vedouci moji prace je clovek od AZD, takze zkusenosti z praxe chybet nebudou.

s pozdravem

josef dvoracek

--
//   Josef Dvořáček - josé