automatizace na zeleznici

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Únor 9 21:46:59 CET 2009

Dneska to fakt bude vypadat, ze kdyz to pisu, tak pri tom sedim Duskovi na
kline, ale jeste k tomu musim neco pridat :)

Myslite, ze kazdy pruvodci, kdyz ma po smene (no dobre, tak za jizdy, abyste
nerek, ze se proplacej zbytecny prescasy) chodi s kudlou, śprejem, kusem
kremene a kyblem hoven (dama promine) a jde rozrezavat sedacky, sprejovat
okna a "znecistovat soupravu"?

Nedavno jsem jel po Praze (jo, obcas vlaky pouzivam i po Praze, kdyz znate
jizdni rad, tak je to rychlejsi nez jina MHD) a jel jsem po nove otevrene
casti "noveho spojeni" (Masarycka - Vysocany) a jako na potvoru najednou
zacaly vlaky jezdit trochu jinudy - a nekomu u CD nedosly dusledky. Takze
jsme pod Krejcarkem potkali jednu hodne smutnou, odstavenou soupravu Ledovce
(471 City Elefant), posprejovana, vytlucena okna, vylomene dvere, zevnitr se
zdala jak vybagrovana, totalka, z toho byl pouzitelny snad jenom ram.

Ano, ty Ceske drahy jsou desny svine, oni nechaj tu soupravu jen tak znicit.
Ono se to znicilo samo, a drahy za to muzou. Ono se jim to vsechni nici tak
nejak zahadne samo, ze ano. I ty vykaly se na te podlaze asi vysrazely ze
znecisteneho ovzdusi. Kdyz se stejne "slusne" budete bavit v autobuse, jako
se bavili cestujici v tomhle vlaku, tak vas autobusak vystoupi, i kdyby si
na to mel vzit paku od heveru - an nestihnete nic zpusobit. Ale on ten vlak
je o neco delsi, o neco vetsi a o hodne min prehlednej, takze jeden pruvodci
ci vlakvedouci na vsechen ten dobytek najednou nevidi.

Pavel Kutina