automatizace na zeleznici

Adam Heinrich a.heinrich@seznam.cz
Pondělí Únor 9 21:47:12 CET 2009

Do mailové konference jsem se přihlásil mimo jiné proto, že jsem se
chtěl vyvarovat off-topic příspěvků, ale zjišťuji, že to je asi všude
stejné.

Nechcete na chvíli nechat kritizování ČD (taky mě mrzí že jízdenka
ČD-net rozpočítaná na pět lidí už nevychází na 150 korun a že jsem
jednou díky zpoždění do Liberce nedorazil v šest ale v deset),
rozebírání významu automatizace nebo cenové politiky dopravních
společností a raději Josému poradit? Docela si umím představit, jak mu
po dvaceti reakcích na jeho problém opadl úsměv na tváři, protože
zjistil, že ani jeden není relevantní...

Hezký večer,

Adam Heinrich
www.adamh.cz