automatizace na zeleznici

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Únor 9 21:44:40 CET 2009

Takova uz je prace programatoru..delat algoritmy, ktere budou delat
praci za lidi, nebo jim ji alespon usnadnovat.

Pokud kolegovi program praci neusnadnuje, tak to neznamena ze se drahy
maji vratit k pakam a zavoram na kliku. Znamena to ze program je
spatne napsany a je treba ho opravit (reklamovat nebo nevim co maji ve
smlouve) Neslysel jsem o programu ktery by napoprve neobsahoval zadne
chyby.

s pozdravem

josef dvoracek